reklama

Keď padá sneh...

Sneží. Odmalička zbožňujem pohľad von oknom, keď pomaly poletujú maličké biele chumáčiky. Na toto malé prírodné divadlo sa vydržím pozerať neskutočne dlho, upokojuje to... Dnes som to opäť skúšala, ale stále neviem nájsť vnútorný pokoj. Dozvedela som sa totiž, že po mojej spolužiačke z vysokej školy je vyhlásené pátranie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Už to bude týždeň, čo zmizla bez stopy. Je to zvláštne - takmer každý deň počúvame, že niekto zmizol, niekoho okradli, zmlátili, alebo zabili. Na takéto správy sme si už zvykli a v podstate nič moc s nami nerobia, ale naozaj nás to pohne až vtedy, keď sa týkajú niekoho, koho poznáme...Pavla - mladá žena ako každá iná, matka malého dieťaťa. Nemala obrovské majetky, nevyrábala škandály. Chcela si len pokojne žiť svoj život... a zrazu jej niet.Stále premýšľam, čo sa vlastne stalo... Je ešte na Slovensku? Žije vôbec? Aké vianoce bude mať jej rodina? Ako stratu svojej mamy zvláda to krásne malé dievčatko, ktoré som videla naposledy na štátniciach, keď sa ešte len učilo chodiť?Prichádzajú sviatky, ktoré milujem, ale v tejto chvíli sa z toho vôbec nedokážem tešiť. Bolí ma, že o chvíľu budeme oslavovať príchod Lásky na tento svet, a pritom v ľuďoch jej je častokrát tak strašne málo. Naučili sme sa žiť s tým, že svet je zlý, ale nikto nás nemôže prinútiť prijať to ako fakt, s ktorým sa už nič nedá robiť.Vždy sa dá niečo urobiť, ale začať musíme od svojho mikrosveta...Sneží. Biela perina pomaly prikrýva všetko škaredé a špinavé. Pri tomto snovom obraze sa na chvíľu zasnívam aj ja. Snívam o vločkách, ktoré by aj na ľuďoch vedeli prikryť všetko zlé a nikdy by sa neroztopili. Snívam o malom dievčatku, ktoré prestane plakať za stratenou mamou, pretože mama sa nájde.A snívam o mladej žene, ktorá sa v poriadku vráti domov, aby mohla v bezpečí domova a objatí svojich drahých sláviť požehnané vianoce... 

Lenka Romančíková

Lenka Romančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho (ne)obyčajná žena Zoznam autorových rubrík:  Estrogén vs. testosterónDôležití ľudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu