reklama

Kde bolo, tam bolo,...

... bol raz jeden človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Ale tento človek bol iný, ako ostatní - bol veľmi malý. Aj keď bol taký maličký, že ho takmer nebolo vidieť, nebol o nič menej človekom, než druhí. Aj on vnímal, cítil, prežíval, túžil, trpel aj sa tešil. Radostne si podskočil, keď sa cítil šťastný a tváričku mal zamračenú, keď bol smutný. Aj on mal svojich rodičov. Tých, ktorí mu dali život a na ktorých sa časom bude stále viac a viac podobať.Pocity rodičov z malého človeka boli zmiešané. Jeho mamu sa rôzni ľudia snažili nahovoriť, nech si nekomplikuje život a človeka zabije. Veď má sľubnú kariéru a že on je aj tak taký malý, že to vlastne ani nie je človek.Keď to človek počul, snažil sa im vysvetliť, že to nie je pravda. Kričal, ale nikto ho nepočul. Skákal, dupal, ale nikto si ho nevšímal. Skúšal to stále dokola, zhováral sa so svojou mamou, ale tá ho nevnímala. A čo jej vravel?"Maminka, prosím ťa, never im! Ja som tu a som taký istý človek ako ty alebo oni. V žilách mi prúdi tvoje krv, mám ockove oči a úsmev. Teraz som síce maličký, ale stále rastiem, len to chce čas. O pár mesiacov budem taký veľký, že si ma budeš môcť objať. O pár rokov ti budem oporou a budem sa o vás starať ja. Dovtedy sa veľa nasmejeme a zažijeme veľa krásneho. Viem, že okrem tých neopakovateľných okamihov zažijeme aj nejednu ťažkú chvíľu, ale ja sa budem snažiť ti to vynahradiť. Sľubujem, že sa budem vždy snažiť robiť všetko pre to, aby si mohla byť na mňa hrdá. Ale nebude to zadarmo - budem potrebovať tvoju nehu a lásku, bez toho by som nevládal ďalej.Keď budem veľký, možno budem lekárom a zachránim niekoľko ľudských životov; možno budem vynálezcom, skladateľom, prezidentom, možno vynájdem liek na nejakú nevyliečiteľnú chorobu... Aj ja môžem zmeniť svet k lepšiemu, len mi musíš dať šancu!Neskutočne ťa ľúbim a všetko, čo chcem je, aby si ma ľúbila tiež..."A ako sa naša rozprávka skončí? Neviem. O tom nemôžem rozhodnúť ja, ale pomyselné pero vkladám do rúk Vám, milá mamina. Dáte šancu človeku, ktorý je teraz síce veľmi malý, ale raz možno zmení svet?

Lenka Romančíková

Lenka Romančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoducho (ne)obyčajná žena Zoznam autorových rubrík:  Estrogén vs. testosterónDôležití ľudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu